Tooxclusive | Download Nigerian Songs & Videos

Burna Boy, Endia, Yung L, Eva & Sarkodie – Shuga (Prod by Chopstix)

Posted by funke on February 16, 2014 in AUDIO · 46 Comments

Apparently this song ‘Shuga’ was meant to be a theme song for the just concluded MTV Shuga Series. However, it didn’t make the cut and dropped for the official theme ‘Sweet Like Shuga’ by Flavour, Kcee, Chidinma, Sound Sultan & Professor; so it was never released.

Nonetheless the star-studded track has surfaced, check on it.


Submit your comment

Please enter your name

Please enter a valid email address

Please enter your message

33 total comments on this postSubmit yours
  1. cool

  2. Dat’s grt,nice one there.

  3. Good song but its obvious why the song was dropped

  4. dis below standard

  5. Nyc song tho.buh am only downloading cuz of Eva and Sark.yo 2 nailed d sh!!t

  6. Am xo sure d@ EVA is goin 2 kill diz song n xm 2 d rest artst 2

    • I like song

  7. It got dropped cos burna took d chorus…burna boi sef is overrated

    • If u say burna boy is overrated what will you say about sean tizzle, who won next rated with just one song… If you say burna boy is overrated then its just like saying wizkid was overrated when he was coming up…

  8. Imagine endia or yungL took the chorus.


  10. WTF chop sticks on too top form doe cool killz dope frosh beat and it’s worked by d best rep doe

    • This is the dopest hit from # chopstix # love you EVA rep you SARK

  11. Chopsticks still needs to work hard. Nt feeling his beats at all. Very weak

  12. Yeah dis Burna Boy is so overrated, he sound like a ram. Besides they both try both Endia or Yung L should have do the Chorus. Yung L n Endia should feature each oda someday. Average track though.

    • Haha. A ram. Hahaha

  13. only downloading bcoz of sarkodie

  14. Follow @dopejointEnt for More

  15. Na wa o having a nice track there and u guy are are some hw funny.

  16. You see why y’all reamain broke? Cos you choose to hate

  17. i prefer burna boy murdered de chorus

  18. 267F8815 I love them all and I’m downloading the music becus burna gon take the chorus… I’m sure it gon be hot lyk gimme dat*

  19. Shitty peeps hatin @ burna ,,,,,,,nice jam ! Confam kpopoioo

  20. GRIP MUSIC@dope dudes

  21. endia young l ….grip musicians….concluded with chopstix….dis jam mst mke brain.

  22. This is the dopest hit form chopstix rep you sark and EVA

  23. U allhating @ nobody….yl dey mk deir money…we kip complaining on issues dat doesn’t bring money….if u wanna b a critics den mayb u shud join d critics group…dey all tried!!!….kip it up team!!!

  24. Yall be hating, nice track. Burrrrrrrrrrna boiiiiiiiii.

  25. I think 9ja is going to where we suppose to be in Africa…..good job guys

  26. I downloaded this track because of eva and sarkodie.

  27. Only downloded bcozav endia nd yung L,god bless da king…..sarkodie…….ur up

  28. U try

  29. Sark no size yet

13 total pingbacks on this post

tooXclusive © 2016 All Rights Reserved