Tooxclusive | Download Nigerian Songs & Videos

Thespis – “Roll Up” (Cover) ft. Raskapella

Posted by aL Yhusuff on May 23, 2016 in AUDIO · 108 Comments

Roll up

Blaqstunnaz Entertainment(BSE) frontline artist Thespis drops another dope single. But this time the talented artist decided to showcase his talent on Roll up(cover) which was originally sang by Emtee. Thespis featured Raskapella who is an indegenous rapper and a new artist under the label.

Listen,share and enjoy.

Thespis – “Roll Up” (Cover) ft. Raskapella

"Some people have lives; some people have music" - John Green. Follow on twitter @alyhusuff & IG @iamdada42
Submit your comment

Please enter your name

Please enter a valid email address

Please enter your message

106 total comments on this postSubmit yours
  1. OMO I can’t wait to download this track …..
    Next industry baaaam!!!

    Thespis sha!!

  2. Gbayi….. Nice 1 thespis
    nd raska nice mixing and mastering……..

  3. “Gbayi…..Nice mixing…

  4. “Cool mix and flow!!

  5. Dope music keep it up

  6. This is dope.guys ure bam. Wizkid should listen to this..

  7. Nice jam.and dope. Mixing and mastering well done

  8. Thespis just dey burst my brain…this song made me download all his tracks..i feel cool with this track..

  9. Why emtee no feature this two guys make dem murder proud of nigeria

  10. Oh my God….pls this guy’s must blow ooooo…this is what we need in the industry…the likes of koker, dice and other should listen to this.i heard his song just now buga and mean this guy is an artist…he gave us hip hop.kudos @ Thespis

  11. Thespis don burst my brain again with this.u don make me know say u be artist..if a Nigerian upcoming artist can do this..mehn kudos to Thespis.this is a cover and u guys should compare

  12. Omo this will always be on repeat..emtee listen to this,wizkid una nogo sign person like dis pipul wey no good una go dey sign..

  13. Abeg who dem be..Thespis and raskapella..industry to daran ooo..these guys will murder anybody…u guys are dope

  14. I must confess I love this..if am not making comments then am stupid…u guys are just the best

  15. Damn it!!! Thespis u get voice..ure good in dance hall,hip hop and anything even with that fuji tune in buga

  16. Hmmmmm.dope jam

  17. Hmmmm this is wow…nice cover

  18. I just don’t know wat to say.them don burst my brain

  19. Nice one guys

  20. Dope jam

  21. Omo thespis you are the baddest..wizzy should come and listen to this jam.

  22. This track is just the best

  23. U guys are dope. Thespis kudos to ur voice. Ure unique

  24. Nice voice thespis.tight lyrics.. are we still in Nigeria. A Nigerian singing like this.

  25. Hot jamz..pls tell emtee and wizzy+aka to come and listen to this.Thespis murdered the beat….wizkid this is a challenge

  26. Hmmm, am short of words….this Thespis guys is dope..i dey envy you…I’ve bin ur fan from day one..bassline,Buga and this one is just dope.ure different…ure dope pls don’t relent

  27. Yehhhhh..Thespis. You are fucking dope…voice 100percent.mixing and mastering 200percent everything is dope..kudos to that boy Thespis

  28. Omg this. Is a song for we wey like hip hop…I love you Thespis..

  29. Am impressed

  30. Cool song

  31. Omo Thespis and raskapellla really try gan oo, se olamide and wizkid no fit sign this good people!,it seems olamide and wizkid are selfish..raskpella, Thespis u are zoom for far

  32. This is a jam

  33. Cool song. On repeat

  34. Omg Thespis is dope.nice song

  35. Thespis is a boss.olamide and wizkid where are you. Come and sign this guys

  36. Nice dope song.thespis I sight u

  37. Thespis u b artiste..kudos to you.u guys should compete with d likes of mayorkun and others. Na ur time be this. Ema lo sun le sleeep ooo

  38. Thespis I sight you.ure dope. Love ur voice. Soo unique.kip it up

  39. This guy is just dope@ thespis..ur the last verse I love it…

  40. Thespis you are just good

  41. Dope work

  42. Kip this up.i like it

  43. Nice song..i love this.pure hip hop

  44. This is different from what we hear

  45. This Thespis guys is just dope…kudos to you and to that mixing and mastering too

  46. Omo,,,i fall for u oo thespis..cant wait to see you perform. This ur song

  47. Thespis I sight u..ure dope..kudos to raskapella.awon ti oou

  48. Am impressed..this is unique and scarce

  49. Nice job guys..i love you guys…emtee should hear this

  50. Can’t stop dabbing to this

  51. Thespis you are dope..didnt expect this…I love u

  52. Nice song

  53. I rate it 5star

  54. You are a weapon. Kill anybody. Raskapella na bullet. Finish guys are dope..its left to bse ooo I don talk my own

  55. Dope track

  56. Thespis baba kip it up.more grease to ur elbow..plsss give us a video.

  57. Thespis wanna see u dab in the video plllllsssssss.ure dope and dopper infact doppest

  58. Omo am a fan to thespis aidy..this guy is dope make we no terms of voice,lyrics,style,tone,tune,productions wat else again.kudos to you bro.

  59. He is just a musician,,,,he is not wack.ure our weapon. Thespis help finish them in the music industry…kip doing new tunes,,new styles and just kip ur good work up

  60. Omg,,thespis don burst my head.this is on’s pls cop this..he. Murdered wizkid,emtee and Aka..saw his tweet and I came to download.thank God I folowed my mind..gbayi padi mi.

  61. Jemappel thespis nonio (buga) I love ur music

  62. Dope jam bro…
    @Raskapella ..and
    @Thespis ..
    …………DOPE Mixing and mastering
    I kwn say naah (OOU) Stylezbeat fit do DIS kin dope track……..

    OOU @D TOP!!!!!

    still ur own boi..

  63. This is not irritating

  64. @anonymous e nogo beta for ur papa…nice song..nigerians sha..wetin be ur achievement??u dey say rubbish thunder faya ur papa

  65. Dis guys don murder the. Original song..nice one @ thespis…we need the video

  66. Omo Thespis is dope..i mean dope.i love u Thes

  67. Nice cover…na cover blow adekunle gold oo.

  68. Cool song by thespis

  69. Make we talk truth,if to. Say na wizzy sing like dis..we go fall for appreciating u thespis

  70. Dope song

  71. Thespis is dope…just downloaded this and omo I neva see a beta one oo.

  72. Nice song am in love with it

  73. Sweet

  74. Nice one

  75. Dope, we waitin for dis video

  76. Am impressed

  77. Omo nice job from this guy…

  78. Nice cover..make sure u give. Us a video

  79. Dope work

  80. This is just dope,,,people are saying it’s better than the original song.i concure to that

  81. Nice and dope song from Thepsis and Raskapella>>>>> PAPAPA loni Sharp Sharp. Roll Up till you get there brodaz. Big Up to BSE, Stunnaz and the rest of the crew memebers. Industry ti gbale jo. @papapamedia

  82. @lobams thanks for that

  83. I kept on wondering who thespis is. But I realized he is wat the next industry wahala like.if care is not taken this guy will just finish some artists career. Kip it up bro ure dope.u don add to ur fans oo. Am a fan of ur music…try a cover of shabba by wizkind and murder the instrumental.

  84. Fred na true u talk oo.i love this cover die..its a jam.thespis should even give us the video.and Fred na true u talk make d guy try shabba by wizkid and not wizkind..u made a mistake tho

  85. Wowo am moved and amazed. Thespis is dope and insane with this Cover ever.

  86. Tho am not an hip hop fan oo buh just checking for songs and I met this cover.awz like let me try and waste my mb but I neva negret dat.i love this thespis…more songs wat Fred said you can try it…

  87. Dope job. We wanna watch u on tv..we expected Buga video and you did not give us, now this is another mad jam again…you want make we vex for you abi? No Mata what am still you fan oo…

  88. Am still short of words to see comments for an upcoming artist like this, saw his update on facebook and I decided to give it a trial and download..mehn thespis will cause wahala very soon..will wait till you blow..and I will have mouth to insult those fools

  89. Another industry wahala

  90. Errrrm I hustle everyday money turn me thespis’s voice…dope jam..pls do this video and like what Fred suggested.go on shabba and murder wizzy

  91. hard work does it all, this guy is fucking good and has d talent..
    Can’t wait to see you @ the top..wanna watch you on TV dabbing on your enemies

  92. Who go blow go blow and I swear. With my life this guy will blow..wizkid don get number 2..challenge him and drop an afro song, like what reekardo banks did on can do it too..if possible do shabba and give him the wahala. If him no like you den him dey beef ur glory ni. Ride on thespis

  93. The art work attracted me.nice dope song

  94. Thespis pleax give us the Roll up video..nice jam

  95. Yes ooo awon Ayan emtee eyan wizzy…nice job baba, ure just the best..we love you and we love you music…from bassline,to Buga from Buga to roll up..abeg drop video for us.

  96. Well sha, the industry is in trouble..this guy will blow e sure for me die.and I can bet my left leg.kudos to Blaqstunnaz..uve gat what you need

  97. Dope jam pls drop the video and let’s die for u

  98. Hip hop thing

  99. Die hard fan of thespis.met him @ mile 12 yesterday. This guy if fucking pride and I said I must come back to make comment hea..kip it up bro..we waiting for you to get to the top

  100. Dope shit

  101. Nice job

  102. Thespis ure dope..omo ton so..u will get there. No rush urself..i see our next big thing in the industry.

  103. Wow.m amazed, this guy is good.from his art work, to him personally(cute), to his songs.he is not doing what everybody is doing.nice song dude..wish I could see you and give u a kiss.

  104. Anybody wey wish u bad go die..pls and pls am a die hard fan of wizkid.buh this guy turned my head..where him dey b4 dem kiss daniel..u suppose blow with them na..will support you from now on till you get to the top.after that I will still be glued to your music

  105. Who is this guy? Where is this guy? Wetin wizkid dey look.cant he sign this dude? Aahahahahahahah thespis nice job..i read all the comments please do shabba na?? Let’s see

  106. Walahi talahi you will blow.anybody wey stand for your way will die b4 december

2 total pingbacks on this post

tooXclusive © 2016 All Rights Reserved