Tooxclusive | Download Nigerian Songs & Videos

Jesse Jagz Returns To Chocolate City After Three Years

Posted by TX STAFF on April 8, 2015 in News · 48 Comments


Good news for the fans of Choc Boyz as Jagz Nation king, Jesse Jagz has reportedly returned to the record label that birthed his musical career. There have been speculations about a possible return of Jesse Jagz to Chocolate City and CEO of the label Audu Maikori also hinted on a possible return some weeks ago.

After exiting Chocolate City 3 years ago and releasing 2 studio albums (Jagz Nation, Vol.1. Thy Nation Come, Jagz Nation Vol. 2: Royal Niger Company), Jesse Jagz finally re-signs to Chocolate City. Jesse’s brother MI Abaga confirmed the news via his Instagram account, see the screenshot below.


We hope this is going to be a genesis of good music and collaborations between MI, Ice Prince and Jesse Jagz, that trio we love. Share your thoughts.

Submit your comment

Please enter your name

Please enter a valid email address

Please enter your message

46 total comments on this postSubmit yours
  1. im a fan a jagz….he did d rite thing..!!!

  2. Finally my prayers has been answered, the kings are back

  3. Go get brymo bck

  4. Owu don blow d idiot.

    • Owu kill u dr …….. If u don’t av anytin to say just shut ur dirty mouth up ……. Him look like who dey surfer for ur face? Mufu :v :v

  5. hmmm jesse jags abaga, i ove ur courage

  6. Home sweet home……Home sweet home jagz

  7. Now we can listen 2 rappers .not all does niggas monkeying abt.

  8. May u leave long jagz…unmovable pila is back bless up boss

  9. producer xtraordinary.. it just became intresting..

  10. Go get brymo back. . U guys need him

  11. Dope music on the go,its about time

  12. Its really good..hanging on with my home tho…….whhops !

  13. Him for no com back na mk owu kill am!aboki

    • Na ur papa be Aboki abi,imagine dat smelling mouth speaking too

  14. Na now he know say na time he dey waste since? Can u imagine after all these year

  15. Get brymo back to the team

  16. Hone sweet Home. Now we can listen to good not that rubbish that Ice Prince is singing

  17. yeah

  18. music industry don turn 2 transfer market…Olamide self go soon return too coded tune cos some people they say make them bring brymo back shey him dey among chibok girls ni abi una no no say chocolate city Na them aboki family get am

  19. Burnin bushhhhhhh welcome back home boss

  20. Welcom bak tombs up to d chairman go get brymo he is a cool cat too

  21. i have been waiting for that to happen, that will make rap more creative among the chock boys. i cant wait to hear your first single. WILL ALWAYS BE YOUR FAN.

  22. wow. I hv been waiting 4 dis shit to happen.can’t wait 4 deir 1st single. choc boys 4 life

  23. Badd producer welcome jhor!

  24. (In sauce kid’s voice) After all dis years,after all dis tears,can you imagiiiiiiiineeee???????

  25. Jesse jaga jaga,lol… like say d@ ur acne don come bak,u no get moni trit am u wan come come bak choc city make dem take care of ur bills ba!lol u go day aiit

  26. jago i be ur fan but u hav a serious problem ryt nw an the problem is dat u an ur bro dnt want to catch up with the new pattern they ar using ryt nw..cant u see ice prince ne?..he is already doin dat..and tumbs up for ma nigga loose too.

    • Firstly, Ice Prince next project no go b shit. This is good cuz Jesse will get some commercial buzz and all that shit and he’ll have time with his homies but there’s one big problem, Jesse’s music might get censored by Audu Maikouri and that’s bad news for we big fans of indipendent rap music. The return is favourably good sha. JagzNation bitches!!

  27. Jagz baba! The true king of choc city,who kills er’body wit delivery,just keep up with the murder,whoop thr ass’es…#InsaneFan!

  28. This is a good news considering the faqct that Jargo has been missed by his ‘brothers’ in choc city.i wish him a better spell with the label this time around.Goodluck bro…we got your back #GoodMusic #Seals

  29. Instead of una to dey shout “Bring Back Our Girls” una dey shout “Bring Back Brymo”

  30. Wch of una fit enter studio sing.. Dumb ass!

  31. luv u gys epecialy my mentos mi lov 2 hear u jesse is bak pls u gys shud go get brymo and mak rap muzik be on fire

  32. I don’t understand, so jagz wat will happen to dose good music and jagz nation. now dem go cum stil dey censor ur music for dere. but ni**a welcome back.

  33. jargo welcome back I missing u bro

  34. I can’t wait to hear brymo from another record label that fulfil his dreams, I appreciate ice prince too, he’s cho city’s best.


  36. Jah bless me broda, keep me alive,so i can see when he is greater@jaga abaga

  37. Much pleasing.

  38. Posting shit yall bitches i hope u love em lyke yall speakin of

  39. Mi,ice n jesse una supose com try for una people for jos na. Tha basement, mud house e.t.c haba guys

    • Never forget home oh

  40. Pls bring brymo back

  41. They’re all thrash. Ice prince. Mr Panshak Zamani, imprgenated my sister and ran away from Jos. He needs no come back here for shows or he’ll be hunted down.

  42. Yeah that’s accurate, if he tries it… Heads will roll

2 total pingbacks on this post

tooXclusive © 2016 All Rights Reserved